Stránky

9. 3. 2010

Ešte raz by som chcela mať štyri roky a fantáziu môjho syna. Rolka z papierových utierok neostáva bez povšimnutia ... mami, pozri na ten tunel! Paráda! Teším sa a dúfam, že moje myšlienky na pár záberov nezruší pohľadom hovoriacim "už zase?", ktorý má rozhodne po mne :-).

Nie, v tomto momente je predsa šofér, ktorý rýchlosťou blesku frčí cez tunel a ja som vzduch svištiaci niekde medzi kolesami.

Obyčajná rolka, pre mňa odpad, pre neho v tomto momente parádna tuningová vychytávka. Dávame si pauzu, kontrolujem zábery, Riško ide dotankovať olovrant.

Pohodenú rolku berie do rúk tatino a snaží sa zvukovo napodobniť jeleňa v ruji .... :-)















































































































































1 komentár: