Stránky

7. 10. 2010

Jeseň mi dáva zabrať.

Neviem či to je jeseňou, alebo proste raz to muselo prísť.

"Ak pôjdeš inou cestou, nebudem tvoj kamarát!"
jesenný diptych

Pokojne kráčam inou cestou, po chvíľke pochopí, že pre jeho výstrelky dnes fakt nemám pochopenie.
Aspoň, že pri fontáne zachytíme krásnu zlatú hodinku.
jesenný diptych1
jesenný diptych2

O chvíľu je to zas moje zlatíčko. Dokonca aj očný kontakt utŕžim.
_DSC4616+

A ešte pár pózovačiek na záver.

_DSC4628+
_DSC4625+

Neviem, možno je to fakt len tou jeseňou, ktorá ma každý deň ráno skúša počasím. Tak nejak sa to prenieslo aj na Riška, ktorý je občas tiež ako víchrica. Tak ja neviem, fakt mu nerozumiem? Fakt som zlá? Fakt mu mám dať pokoj? Tých fakt by tu bolo ešte veľa. Ale asi to je len fakt typické pre jeho vek.
Alebo je to fakt len nedostatok slnka a tepla. Už sa teším na ďalšie leto :-).

8 komentárov:

  1. Ake krasne fotky!
    Moja top je predposledna a posledna, na nich je Risko faaaaakt na zjedenie! :)
    A nic neboj, prejde ho to, tiez sa tesim na dalsie leto.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. na tej predposlednej sa tvari presne ako nas Dano. este aj topky maju rovnake, prisaham!!!

    krasne fotky, Zuzi!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Hrozne mile Zuzi! A Risko je fesak!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krasne fotecky Zuzi, taketo obdobie musi mat asi kazde dieta, ale urcite to prejde :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ďakujem! Som rada, že sa páčia. Tie v zlatej hodinke sú sooc, ja som tak lenivá v poslednej dobe na pp...pomoc, fakt ma tá jeseň nejak dorazila :-).

    Schami ja som ti to už písala, že na niektorých fotkách je váš Danko úplne ako moje dieťa :-).
    A dobré topky máte :-)))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krasne foto, pre mna naj su bicyklove a prva kde sa akoze ofucal...
    A inak drzim palce;) tiez sa uz tesim na leto alebo aspon jar:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Fakt podarene fotky, maly ma krasne vlasy...super!! A vsetko prejde , dieta nenalinkujes do kniznych osnov a bud rada ,ze je aky je a dava najavo svoj nazor..:-)))

    OdpovedaťOdstrániť