Stránky

13. 7. 2012

Kedysi som zvykla hovoriť: bordel v byte šťastné dieťa. Vcelku mi ten výrok vyhovoval keď som s prižmúrenými očami hodnotila stav našej domácnosti. Teraz som to musela trošku pozmeniť, nie môj postoj k stave domácnosti, ale už nie bordel v byte, ale rovno v dome a hneď na dvoch poschodiach.

Dones domov krabicu, najprv potešíš dieťa, ktoré si z tej krabice niečo "zbastlí" a stačí, že opadne náš záujem a už má záujem niekto iný. Stačilo pár minút a bordel bol všade.






Majko!
He?
Škoda, že na fotke sa nedalo zachytiť ako sa na okamih zarazil a potom mu došlo, že bol prichytený pri čine a rýchlo sa snažil vypľuť kus kartóna, ktorý sa mu ale lepil na jazyk.
Jeho kukuč akoby hovoril: to som nebol ja :-D


Dosť som sa uchechtávala už pri fotení, jeho trhacie zanietenie bolo také silné, že vôbec nevnímal cvakanie uzávierky ;-).

2 komentáre:

  1. On ti nevravel To som nebol ja, ale: "Ja tu nie som, fotíš si prázdnu krabicu, ktorá sa dokonca sama roztrhala?" :))

    OdpovedaťOdstrániť