Stránky

8. 8. 2012

Radšej som zmazala všetko čo som dnes chcela napísať. Uhm, frflala by som a nejak sa mi dnes už ani frflať nechce.

Tak pár portrétov, tajných, menej tajných, jeden vedomý úsmev a ešte pár cvakošov ;-).


Áno, áno, slnečnú clonu som si práve pribalila nech ju zajtra nezabudnem. Však vy vidíte prečo ;-).

Dnes sa neviem rozhodnúť či farba, či čb.

Makáme, makáme. Rýchlo hore...

...aby sa mohol čím skôr spustiť dole.
  

Tak ten vedomý úsmev...

...a bez strojeného úsmevu o moc lepšie ;-).

Nechutne gýčová obloha na záver. Týmto ďakujem Danke, že ma konečne nakopla k tomu, že nemám zatracovať vivid farby ;-). Už len začať fotiť tie krajinky, že?

 Pofrflať si prídem zajtra, a mám kvoli čomu. Len to musím nejak zdokumentovať. Držte palce nech pozerateľne, aby ste si nemuseli pofrflať nad kvalitou zas vy ;-).

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára