Stránky

30. 3. 2010

Kuchyňa

Keď sme sa boli pozrieť na náš budúci byt a uvidela som bielu kuchyňu len sa mi pretočili panenky. Ako bod číslo jedna čo bude treba zmeniť som si v hlave uložila: vymeniť kuchyňu!
Odjakživa mi bolo jasné, že ja nikdy nebudem mať biely nábytok, tobôž nie v kuchyni.

Lenže!!!
To som ešte netušila, že budem raz fotiť, a že tá biela kuchyňa je vďaka dovtedy mnou zatracovanej bielej, úžasným pozadím pre moje kuchynské momentky.

Je jedno či si spievame,
či len tak debatíme,

 či skúšame nové boty,
či sledujeme pavúka na plafóne (ehm-ehm nie som dobrá gazdinka :-), ale však aj ten pavúk je len človek),

stále mám po ruke foťák nech stihnem spraviť pár záberov.

Mám našu kuchyňu rada, dá sa v nej stihnúť veľa vecí. Trošku sa však začínam obávať, že príde deň keď rodinná rada rozhodne, že tú starú zlatú BIELU kuchyňu treba vymeniť.



4 komentáre:

  1. strasne zlato pises, pavuk je len clovek ma pobavil:-)) a kuchynu vsetky prudko zavidime:-))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krasne napisane! Pekna seria Zuzi!
    Tiez zavidim bielu kuchynu!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. super Zuzka!!! perfetktný postreh s bielou kuchyňou, my sme tiež boli pozrieť zopár bytov a keď som zbadala bielu kuchynskú linku, tak som mala podobné myšlienky ako ty, keď si zbadala tú tvoju... Takže bielu linku nezatracovať ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Janett bielej treba dať šancu :-))) ...
    A ďakujem!

    OdpovedaťOdstrániť