Stránky

23. 3. 2010

... potrebujem rande

Neviem, možno mi len chýba moja lepšia polovička .. zdravím Košice! A možno len vidím veci z nesprávneho uhla. A mám boľavý chrbát. A už druhú noc som poriadne nespala. A...
A chcela som mať kľudnú prechádzku. A mohla som mať keby som išla sama, teda nie sama, ale s niekým iným ...

Začalo to hneď na začiatku, pri prvej lavičke: mňa už bolia nožičky! Lavička vyzerala byť našou záchranou, cha! ako moc som sa mýlila. Riško si tam zložil svoje rokmi a ťažkou drinou zničené telo, mne neostal ani centimeter ...




Nevadí, pokochám sa pohľadom na hrad keď zbadám ich. V rýchlosti neviem zistiť prečo ich vlastne sledujem. Žeby jej štíhle nohy? Nie, to nebude ono (no možno trochu). Závidím to voľné tempo, a má pri sebe chlapa, ktorý meria viac než meterdesať a nemusí sledovať či náhodou nemá odokryté kríže, a ...

A nemusí upratovať zo stromov rozvešané ozdoby, ktoré práve vyhrabal z kopy lístia.



A nemusí ho upozorňovať, že to lístie tam hnije už od jesene. A že nech si neoblizuje prsty, lebo budeme natierať na pery tú štipľavú vodičku! Napísala som vodičku? Ehm vodu!


A nemusí kontrolovať, či sa drží zábradlia, či sa nenakláňa málo a neuvidí tú super čajku, alebo že sa zas nakláňa veľa a ja mám stres, že budem musieť skočiť za ním.


A ... a v tom si všimnem ich. Panebože toto mi dnes robíš naschvál ... hmm? :-)









4 komentáre: