Stránky

14. 4. 2010

Prší prší len sa leje ...

Akú inú tému zvoliť v tieto dni? Možno okrem dažďa by sa zišlo popísať zopár rád ako zabaviť doma štvorročné dieťa tak, aby bol aj vlk sýty (vyhrané dieťa) aj koza celá (nevyšťavení rodičia). Také však nemám.
Tretí deň už prší, žiada sa nám ísť von. Kašleme teda na kvapky, make-up nemám tak mi ho nerozmaže, vlasy farbené nemám tak mi nebude tiecť po hlave farba. Ide sa!

Mláku sme nemohli obísť. A vlastne sme sa od nej ďalej ani nepohli :-)))



Dokonca aj pohľad do foťáku som utŕžila, aj mi na chvíľku zima prestala vadiť. :-)


Varúúúj dušu na doline! Stlačím spúšť a upaľujem trochu ďalej od mláky. Postávam obďaleč, okoloidúci majú v tvári "nadšený" výraz a pre istotu nás s veľkým oblúkom obchádzajú.


 Chvíľu nepozornosti trpko oľutujem, je mi jasné, že dnes perieme aj bundu, blato má až za ušami.


Pred odchodom ešte poumývať ruky aj nádobíčko (brrr tá voda je fakt studená).


A velím na odchod domov!


A čo budeme robiť zajtra? ... uvidíme podľa počasia.

Oblačno až zamračené s dažďom alebo prehánkami, miestami aj búrkami,
najmä na strednom a východnom Slovensku. Od výšky 1400 m sneženie.
Najvyššia denná teplota 12 až 16, na severe okolo 10 st.
Teplota na horách vo výške 1500 m okolo 1 st.
Premenlivý, na západe severozápadný vietor do 5 m/s (20 km/h).


:-)))

1 komentár: