Stránky

18. 3. 2012

Keď mám možnosť, tak sa tomu vyhnem. Uhm foteniu. Teda byť objektom fotenia, tomu sa vždy rada vyhnem.
Radšej sa schovám do svojho sveta zmenšeného len na veľkosť hľadáčika môjho foťáka. Občas to stačí, vidím len to čo chcem vidieť, cítim len to, čo pustím práve cez ten hľadáčik.

No a teraz som sa nevyhla.




Táto vystihuje môj bežný život úplne dokonale, pripadám si ako mucholapkový šúlok, na ktorom je nalepené všetko čo okolo neho preletí. Ešte dnes keď vojdem v lete do mäsiarstva fixujem očami luster či tam nie je! Ja len dúfam, že teda vyzerám gustióznejšie než ten šúlok ;-D.

Nemôžem sa nesmiať, typický chlap!
Nakoniec moja najobľúbenejšia. S Riškovým škôlkocool gestom a nebezpečným výrazom v tvári ;-).


Nakoniec to nebolo až také zlé.

Dáme ďalšie kolo, dáme menej pásikov, Marluša trošku skrotíme. No dobre neskrotíme, snáď ale bude trošku normálnejšie spolupracovať. No dobre, viem že nebude. Aj tak by uhladené fotky k nám nepasovali :-D.
Tak zase nabudúce ... 

2 komentáre: