Stránky

27. 3. 2012

Naladiť struny a raz dva tri!
Uhm koncertujeme. Zase :-)
Zase slovenské vychytávky.
Uhm nemal by skákať na gauči.
A ja mu to zas nechcem zakázať. To by som narušila nejaké špeci vlnenie, ktoré mu zabráni deteknúť, že ho zase fotím. Tak čuším. A fotím.
Teda snažím sa skrotiť aspoň blesk, keď už dieťa nemám šancu. Možno by som mala, ale ja nechcem.
Tak chráň, si chráň, tie krásne bláznovstvá ... áno toto nám tu ide na plné pecky!


























Som zvedavá koľko koncertov ten gauč ešte zvládne. Marluš sa pridáva tiež, rýchlo pochopil, že je úplne jedno na čom sa tu hráme, že hráme. Taká kosť je tiež fajn ;-) ... (Marluš, ale prečo na tom gauči??? ... )


Marluškove sólo ... skvelé, skvelé, skvelé pozorovať týchto mojich. Sedím si na zemi, pridávam a uberám na intenzite blesku (lebo však absolútne netuším ako na to :-D ...) a spievam si!

Najprv čaká na svoj part ...

A potom to rozbalí na plné pecky :-D

Tak tu som evidentne tú intenzitu prepískla. Nevadí, popravíme bríle, správna hviezda aj pri nadŕdaní musí vyzerať tip top a zas to jede. Ruky hore a tlieskame. Jedným okom šmírujem či ma nemajú šancu zazrieť susedia, na zemi, mávajúcu jednou rukou. Tipujem, že vyzerám minimálne na nejaký záchvat :-).
Riško zachraňuje moju reputáciu, dáva pekné sólo špeciálne pre susedov.






Marluško si strihol tiež sólo, trošku death metal...trošku maznutá, ale pohľad na tie zuby ma trošku striasol ;-).
(jedna poznámka pre všetky budúce návštevy:
je to miláček! Tak žiadne strachy ;-) ...)
Keď sú uchránené všetky naše bláznovstvá, z ktorých sa rozhodne nechystáme vyrásť, tak sa snažíme poniektorí skľudniť. Poniektorí pochopili, čo to je sa skľudniť ... aj keď nedivme sa, keby mne niekto mieril valaškou medzi oči, tiež by som mu to dala vyžrať.


Sumár na záver, všetci prežili, nik nikoho nepohrýzol, gauč drží, aj keď cítiť každú strunu. Ale zas vyladili sme tú našu náladovú strunu a o tom to je, lebo ...

Niektorí to prehrajú a hneď im oči vyblednú
Vzdávajú sa snov
však ty môžeš byť čím chceš byť
len na chvíľu zataj dych
Počúvaj, hlas ide zvnútra


...








4 komentáre:

  1. Rehocem sa, synček a psík nemajú chybu. Fotky úžasne zachytávajú atmosféru. Musíte to mať doma tak trošku ako v cirkuse...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zuzi, uplne super, tiez som sa skvele pobavila :-)))

    OdpovedaťOdstrániť