Stránky

30. 6. 2012

Moji dvaja ... zase :-)

A zas moji degeši, však o čom inom, oni dvaja sú ako divadlo, živý film, priamy prenos ... všetko v jednom. Kým ma nepotrebujú, rozumej nepotrebujú aby som medzi nimi robila rozhodcu, tak nereagujem ani na krik, ani na vrčanie, ani na "au Majo ma uhryzol". Pretože Majo síce hryzie :-D, ale nie bez príčiny. Nech si to pekne vyriešia medzi sebou.

Najprv boli veľké chichoty...


Potom Majko schytal naschvál papekom priamo po ňufke ... gúľam očami. Vydávam povely, tentoraz nie psovi, ale Riškovi: okamžite vrátiť papek Majovi. Naoko sa mu ospravedlňuje, gúľam znova očami. Takže synátor je urazený a pes aj cez boľavú ňufu doluje svoj vytúžený papek.

Ako vždy rýchlo sa pomeria a naťahovačky začínajú odznova ... gúľam očami tretí raz.



1 komentár: